5 grudnia 2016

Nowa firma na rynku - NaiLac + manicure jesienno-zimowy!

Cześć dziewczyny ;)

Mam dziś dla was mnóstwo zdjęć i ciekawych (mam nadzieję) inspiracji. Dziś, chcę wam przedstawić produkty, które są na rynku od niedawna. Przybliżę wam co nieco o NaiLac. Podstawową informacją jest fakt, że firma jest dzieckiem SPN. Oficjalny sklep internetowy z produktami ruszył 24 września, natomiast wydarzeniem na którym odbyła się premiera lakierów, były Targi Beauty Forum & SPA.


Marka stworzyła lakiery hybrydowe dla kobiet, które wcześniej borykały się z uczuleniem. Dlatego możemy być pewne, że składniki były dobierane tak, by produkty były wolne od substancji szkodliwych i alergizujących. Producent podkreśla, że produkty są wolne od formaldehydu.  Do dyspozycji mamy ponad 100 kolorów, które są genialnie na-pigmentowane oraz świetnie się rozprowadzają. Do satysfakcjonującego pokrycia płytki wystarczają dwie warstwy produktu. Nie miałam żadnych problemu z utwardzaniem NaiLac w lampie 6W firmy Semilac. Mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że produkty bardzo dobrze współgrają z wspomnianą firmą Semilac oraz Indigo.


Kiedy dowiedziałam się o nowej marce, chciałam  wypróbować nowe produkty na rynku. Kiedy dopisały fundusze, zrobiłam zamówienie w  sklepie internetowym. Po kilku dniach, dotarło do mnie pięknie zapakowane pudełeczko. Poczułam, że firma rzeczywiście stawia na 100% zadowolenie klienta.

Co znalazło się w mojej paczce?
#086
Przepiękna stonowana szarość, która jest idealna dla osób ceniących delikatność. Dodatkowo odcień jest jak kameleon. W zależności od towarzyszącego koloru przeobraża się w np. brudny, przygaszony błękit. Kryje doskonale po dwóch warstwach.

#111
Długo szukałam idealnego koloru bordowego. NaiLac zakończył moje poszukiwania. Jest to odcień ciemny, głęboki. Niestety, nie można mieć wszystkiego, dlatego w jego przypadku trzeba trzech warstw, aby krycie było dobre.

+ ulotka informująca o produktach, naklejka oraz dwa cukierki dla osłody  :)



MANICURE JESIENNO-ZIMOWY

1. NaiLac #111 + Indigo Metal Manix Chameleon Butterfly
Po przygotowaniu płytki paznokci i nałożeniu bazy, nakładam kolor bordowy. Na palec serdeczny nakładam Dry Top, a następnie wcieram pacynką pyłek Indigo. Zabezpieczam go dwoma warstwami Topu. Paznokieć środkowy pokrywam Topem Mat, później robię sondą kropeczki i utwardzam w lampie. Paznokcie bez zdobień wykańczam tak jak zwykle.





2. Semilac 000 + NaiLac #086 + folia Glass effect
Po przygotowaniu paznokci nakładam lakiery kolorowe tak jak zwykle, aż do uzyskania idealnego krycia. Wszystkie paznokcie pokrywam Topem klasycznym. W paznokieć serdeczny przed utwardzeniem wtapiam folię, a następnie utwardzam. Pokrywam go dwa razy Topem, aby folia była dobrze zabezpieczona.





Mam nadzieję,  że was zainspirowałam. Jeśli macie jakieś pytania, postaram się odpowiedzieć w komentarzach.

Miłego wieczoru ;)


25 komentarzy:

  1. Ale śliczne pazurki, najbardziej przypadły mi do gustu te pierwsze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt! Ja również borykam się z uczuleniem na lakiery hybrydowe... Jak cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się zainspiruję przy tworzeniu świątecznego manicure.

    AMA NDA

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory :) a zielono- bordowy mani kojarzy mi się ze Świętami :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki też był plan, dla mnie zieleń to choinka a czerwień to bombki na niej :)

      Usuń
    2. dokładnie :) i takie było również moje skojarzenie <3

      Usuń
  5. Muszę przetestować tego Nailaca, bo teraz widzę ogarnął cały internet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa firma, która prezentuje się genialnie :D

      Usuń
  6. Ten bordowy bardzo ładny :) Zachwyciły mnie kropeczki. Jak je zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na gotowy kolor nałożyłam top Mat i utwardziłam.(można zmatowić bloczkiem polerskim) a następnie zrobiłam sondą i klasycznym topem kropeczki :)

      Usuń
  7. Niedawno kupiłam zestaw startowy neonail i zaczynam swoją przygodę z hybrydami.
    Ps. Bardzo ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, pochwal się jak coś zmalujesz :)

      Usuń
  8. z matowym topem semilaca wszytskie kolorki wyglądają ekstra :D ja w te Święta planuję pokombinować ze sweterkami na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On daje taki delikatny mat, dlatego tak jest :D powodzenia życzę :)

      Usuń
  9. Zamierzam przetestować właśnie Nailaca w najbliższym czasie :) Ten szaraczek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, aby Nailac przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  10. Piękne hybrydki :) Chciałabym sama sobie zrobić taki kształt paznokci, ale mam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja tez na początku miałam problemy z kształtem, później było już coraz lepiej. Ćwicz :)

      Usuń
  11. Śliczne paznokcie, piękne kolory lakierów :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się taka ciemna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń