18 sierpnia 2016

NeoNail Thermo Color - TEQUILA SUNRISE

Witajcie ponownie ;)

Dzisiaj chciałabym przedstawić wam nowość od NeoNail. Są to nowe kolory, które inspirowane były drinkami. W skład tej kolekcji wchodzą takie kolory jak: Tequila Sunrise, Cosmopolitan, Twisted Pink, Purple Bunny, Purple Rain, Woo Woo, Blue Lagoon, Blue Heaven, Caipirinha, Mohito, Green Lantern, Black Russian. Łącznie kolekcja posiada dwanaście odcieni. Udając się do Magnolii Park (Wrocław), miałam zamiar kupić dwa a nawet trzy sztuki. Kiedy zobaczyłam wzornik spodobały mi się właściwie tylko dwa odcienie z czego jednego nie było na stanie. Nie przepadam za ciemnymi kolorami na paznokciach. Niestety, na wzorniku większość z nich wyglądała jak odcienie bardzo ciemne. Zdecydowałam się w końcu na zakup Tequila Sunrise. Oczywiście mnie jako wzrokowca pokusiło i zakupiłam folię do efektu szkła.





Lakier w mojej lamie LED 6W z SEMILAC sprawiał małe problemy. Nie utwardzał się dobrze po bokach, jednak gdy zwiększyłam czas utwardzania do jednej minuty, wszystko już był w porządku. Podczas noszenia lakier sprawia wiele frajdy. Niecodzienność to zdecydowanie pasujące słowo, przydatne do opisywania lakieru. Lakier był nakładany na bezbarwny wzornik i krył po trzech warstwach. Na paznokciach nałożyłam dodatkowo Semilac Hardi White, aby utwardzić płytkę. Zapraszam do oglądania fotografii.









Folii jeszcze nie używałam, więc ciężko mi coś o niej powiedzieć, ale mam nadzieję, że jak najszybciej się to zmieni ;)




Zapraszam do komentowania i obserwowania, miłego dnia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz