8 września 2017

MOTYW LIŚCI NA PAZNOKCIACH

W ostatnich dniach czuję się bombardowana ze wszystkich stron informacją, że idzie jesień. Okej, lubię ten czas z racji ciepłych kolorów, koca i gorącej herbaty. Sprzeciwiam się jednak temu, że wszyscy już czekają aż przyjdzie ta pora roku! Cieszmy się jeszcze latem, które się nie skończyło. Dlatego moja propozycja jest jeszcze letnia, ale z motywem już jesiennym. Paznokcie w trzech kontrastujących ze sobą kolorach, czy to już za dużo? Dla niektórych pewnie tak. Liczę, że znajdę zwolenniczki dzisiejszego manicure, 'wyjdzie w praniu'.

171 - Porto Marino, Semilac,  Tiny Rose - 516,  521 - Turquoise Blue, motyw liści, multichrom, jesienne paznokcie

Chciałam przepleść, ostatnio popularny trend liści. Jednak postawiłam też na połączenie ze sobą intensywnych barw. Na początku chciałam, żeby odcieniem przewodnim była mieszanka brzoskwini z różem. Kobieta zmienną jest i jak widzicie na zdjęciu, zdecydowałam się na intensywny niebieski 171 - Porto Marine pochodzący z kolekcji My Story. Krycie produktu jest bardzo dobre, mało tego barwa jest soczysta i głęboka. Brak marszczenia i smug daje 100% zadowolenie. 

171 - Porto Marino, Semilac,  Tiny Rose - 516,  521 - Turquoise Blue, motyw liści, multichrom, jesienne paznokcie

Na kciuku pojawił się kolor z kolekcji Margaret. Trzeba przyznać, że ta seria jest po prostu fantastyczna i każda z nas, znajdzie w niej swojego nowego ulubieńca od Semilac. Tiny Rose o numerze 516 przepięknie podkreśla opaleniznę dłoni. Bardzo ładnie prezentuje się też na wszystkich paznokciach - jako total look.

Odcień, który pojawił się na palcu wskazującym to kolejny lakier od Margaret. Tym razem wybrałam przepiękną miętę 521 - Turquoise Blue. Przyznaję, że jest to idealny letni odcień i musiałam po prostu go wybrać. (Krzyczał 'Paulina, wybierz mnie!' :D) Teraz myślę, że moim błędem było użycie go tylko na jednym paznokciu.

171 - Porto Marino, Semilac,  Tiny Rose - 516,  521 - Turquoise Blue, motyw liści, multichrom, jesienne paznokcie

Przechodzimy (w końcu) do palca serdecznego. Tutaj się dzieje. Myślałam, że takie liście to 'hop-siup' i będą gotowe. Przecież nie muszą być idealne ani równiutkie. W rzeczywistości, aby zadowolić samą siebie zdarzało się, że zmywałam gałązki po trzy razy :D Polecam wam utwardzać w lampie każdą część osobno, dzięki temu na pewno unikniecie malowania liści pięć tysięcy razy. 
Z racji tego, że po stworzeniu moich 'małych' dzieł  płytka w niektórych miejscach była zbyt pusta, poza odcieniami już wcześniej wspomnianymi sięgnęłam po kolor 094 - Pink Gold i sondą domalowałam kilka kropeczek. Malunki wykonywałam pędzelkami N-002 oraz N-001.

171 - Porto Marino, Semilac,  Tiny Rose - 516,  521 - Turquoise Blue, motyw liści, multichrom, jesienne paznokcie


Znajdą się wśród was zwolenniczki takiego manicure? Urzekły was kolory od Margaret?  

36 komentarzy:

  1. Piękne zdobienia! Chociaż tu wolałabym jakiś morski akcent zamiast kwiatowego, bo ten niebieski mi się z morzem kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, myślę że morsko też mogłoby być, aczkolwiek tymi liśćmi chciałam wprowadzić akcent jesienny ;)

      Usuń
  2. Przepiękny wzór i kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jesienny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę poczekać aż mi takie urosną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Turkus jest piękny, a za zdobieniem nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory przepiękne! chociaż nie wiem czy ja bym umiała wykonać takie zdobienia, ale na pewno dobry pomysł to utwardzanie po każdym elemencie. Może się kiedyś odważę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i starannie wykonane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglada motyw lisci w takiej kolorowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie przedstawiłaś jesień :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wzór, fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne paznokcie ;) podziwiam, że udało Ci się namalować te listki :D ja chyba nie miałabym cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne i precyzyjne!

    Obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pazurki i bardzo ładny motyw widać że robione z sercem. Co powiesz na wzajemną obserwację >? https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń